all alone in the dark

Jah då har man datakunskap nu då ^^
Är klar med alla uppgifter som vi skulle göra så jag fick göra vad jag ville innan vi slutar ;D Så det blev till att sätta sig och skriva lite här (a)

Jo jag måste säga att mitt huvud snart SPRÄNGS! Gaah har världens huvudvärk + att jag har ont i magen. Jag börjar undra om min bakfylla fortfarande sitter i sen i lördags :O Huh, hoppas det går över snart!

Hmm i övrigt. Jag har typ levt på skorpor, och jag har verkligen glömt hur gott det var! Iihiiii, känner mig nästan som ett barn när jag äter dom (a) 
Som liten åt jag alltid skorpor med smör kanel och socker på. Det kanske inte låter så gott men det är det! Om ni inte har testat, GÖR DET! :D Om ni tycker det är gott får ni tacka mig ;) ^^ haha
Men ni kanske äter skorpor med någonting annat på. Vad isåfall? Vill veta så jag får smaka någon ny kombination med skorpor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback