always a smile on my face

Iihiii, kom hem från träningen för ungefär en halvtimme sen.
Och jag fattar inte. Jag har ALLTID ett leende på läpparna när jag kommer hem från träningen! :D Det är så sjukt kul där. Skrattar alltid när de retas med en för de försöker va så coola ;) haha. Det är skönt att kunna träna nu. Min tå är nästan helt bra! Och det är RIKTIGT skönt :) 
 
Hmm idag har det varit en toppen dag :D Eller iallafall näst intill ;) 
Skolan var skoooj! Sara och jag flummade som jag vet inte vad xD Haha, den där klapprammsan var nästan överdrivet rolig! ;)
Och datakunskapen :O Oh my, det brukar alltid va eleverna som har mest bråttom UT! Men nej nej, här går läraren ut först. säger ungefär "nu slutar vi" öppnar dörren och går ut xD Haha det såg kul ut. ;) 
 
Och såklart, flummandet med Bella för en liten stund sen får man inte glömma :D (a) PrutteButte ;) Tihi! <3

Aja. Denna dag har varit riktigt skoj. Tyckte tom att läxan var helt okej att göra xD 
Ska göra det sista av den nu för den delen.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback