bowling

Denna dag har varit helt okej. Väldigt lång skoldag men helt okej ändå :D
På kvällen vid ungefär sju blev det bowling med aryan, hampus, jonas, martin, danne, ante och jens. Vi spelade i två lag och jag vad GRYMT dålig xD haha. Men fick 178 iallafall (a) Ganska så bra ;)
Sen blev det en sväng till Shell. Och sedan en promenad hem med martin och danne. Oh my, det var SJUKT. Deras humor är hur härlig som helst xD
Och de fatta nada när jag skulle förklara en sak som jag knappt själv visste vad det var. Hmm.? Okej jag kan förstå varför de såg ut som frågetecken och var helt körda xD haha
Aja det har varit MYCKE skratt idag igen :D Skoooj som alltid :)
Men min syster ska sitta nu. Hon har någon läxa hon måste göra. Så godnatt alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback