hit me hard

Jah då har det varit skola idag också. Det är fortfarande helt okej. Inte överdrivet mycke plugg osv.
Gick hem med Erica :D Iiihiii, saknar att gå i samma klass som henne =/ Men vi snackade lite minnen, och jah ibland gör man dumma saker, eller iallafall lite konstiga saker som man ångrar, eller snarare inte minns ;)

Kollade på film när jag kom hem, tre systrar och en mamma, eller på engelska because I said so. Den är riktigt bra :)
Sen iallafall gick jag till träningen, vi övade kata, lite fighting och hur man ska landa när man blir svept. Det gick typ fint ^^

--------------------------------

Jah. Panik! Skolfoto imorgon klockan 09.15! Gaah. Jag har ångest! Jag vet att det BARA är ett kort. MEN nästan hela stan ska ju se det :O :O :O Man är ju lite orolig om man säger så! Hoppas det går bra.

-------------------------------

Btw, vad tycker ni om min header? Är den okej?


Kommentarer
Postat av: Jossan

den är fin =D

2008-09-04 @ 18:28:49
URL: http://lilldojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback