I don't understand...

Idag är nog första gången som jag kommer hem från träningen med en dyster min.
Vet inte varför, träningen var helt okej. Trött rent allmänt. Fick även väldigt ont i handlederna pga av skottkärran och den fast åt andra hållet. Alltså med magen uppåt. Det var jobbigt kan jag säga! 
Sen i slutet hade vi "hästruggby" (stavning?). Det är inte lika soligt som mattruggby eller mattbrottning men det funkar väl. Huh känner mig typ nere idag på något sätt. Hade en jätte skoj dag i skolan. Så jag vet inte varför jag typ är nere.

Men jag ska väl försöka göra klart läxan som är till imorgon. Har en liten sak kvar som jag verkligen inte hittar! Usch det är irriterande. Men men ska leta lite. Och sen kanske jag börjar lite med engelskan som är till på onsdag. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback