I got you

Jag har haft super tråkigt ett tag nu. Och så bjöd en speciell person in mig i ett parti röj-flaggor. Han trodde jag skulle vara rädd för honom, och jag inte skulle våga utmana honom ;) Och var händer första gången. Jo JAG vinner ;D Haha inte bra att vara så självsäker ibland ;)
Men såklart blir det en omgång till. Det ligger jämnt hela vägen. Nästan alla rutor är slut. Det är olidligt spännande, VEM ska vinna. Jo detta blir en kamp mellan att vinna och förlora. ( som om de inte brukar va så ^^ ) Och vinnaren är.................... SARA! xD Wooooow sara vinner GULD i röj-flaggor xD ;) 

Kommentarer
Postat av: Den egentliga vinnaren.

Jag lätt dig vinna. De är sånt en gentleman gör.

Men detta är väl priset man får betala för att man är snäll. ;)

2008-09-06 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback