what is it good for?

Idag har jag fått extra mycke motion. Först kommer aryan till mig och jag skjutsar henne enda till skolan. Ungefär 2 km kanske? Och direkt då är det idrott. Vi spelade fotboll, och då springer man u nästan hela tiden!
efter idrotten är det aplång lunch så jag och aryan åkte ner på stan för att göra ärenden. Så jag skjutsade henne dit (uppförsbacke nästan hela vägen) och sedan tillbaka till skolan igen. Det blir spanska lektion och sedan stan med aryan igen. och så blir det till att skjutsa henne där också. Sen tar hon bussen hem och jag får cykla själv ^^ Och så halvvägs hemma börjar det spöregna :O Huh, snacka om att jag fick galna-regn-prick-sjukan :O xD 

Ska till pappa om20 minuter. Sedan ska jag träffa en massa kul folk.
Vet inte riktigt vad vi ska göra men något skoj blir det hoppas jag :D
Kommer hem till mamma igen på söndag :) 
Nås förmodligen på mobilen om det är någe.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback