A beautiful weekend

Sorry för den sjukt dåliga uppdateringen under helgen, men jag har haft fullt upp må jag säga. Så jag uppdaterar hela helgen i ett enda inlägg, det kommr bli ganska så långt pga att det har hänt mycket och det är en aning detaljerat ^.-

Fredag till lördag lördag förmiggad;
Vid åtta på kvällen fick jag svaret att jag och Bella FICK åka och sova på fagerön! :D Då blev det full rulle för mig, packade på ca fem minuter, åkte till ica nära, och där inne vad vi tvungna att skynda oss så det blev ett skapligt maraton ^^
Sedan bar det av till fagerön. Väl framme letade vi efter ved direkt och fick upp en fiiiin brasa :) Vi packade upp sovsäck och liggunderlag, tog det lugnt, snackade lite och sedan tittade vi på "the notebook" på min bärbara dvd. Mitt i filmen kommer ett förskräckligt ljud från skogen... Vad kan detta vara? Jo det var mamma, Björn och Julia som kom där klockan ett på natten för att titta till oss ^^
Och när dom ändå var där tog jag och Bella oss tiden att leta mer ved, och det ledde bara till ett stort asgarv mitt inne i skogen xD hahhaha vi är riktigt ljushuvuden Bella ;)
Aja, vårat besök åkte hem, jag och Bella kollade på resten av filmen och vid halv tre kom vi till sängs. Precis innan jag somnar hörs det ett brak i brasan och det var bara att gå upp och fixa till det. La oss igen och hann somna. Klockan fyra ringde klockan, Bella kollar bort vid horrisonten och frågar "Är de det här du ska ta kort på?" Jag fnissar till och säger bara nej. Det var inte direkt gryningen jag skulle ta kort på, så jag satte om klockan somnade om lite halvt och gick upp vid fem, då letade vi ved och fick fart i brasan igen! Jag fick mina kort på soluppgången som det var planerat.
Klockan sex kände både jag och Bella hur det kurrade i magarna så det blev korv med bröd till frukost ^^ Sedan somnade vi om så gott, vaknade av sms hela tiden, och de började vid klockan SJU! :O Då är min fråga, vem fan är uppe klockan sju på en lördag morgon!?

Men men, till slut gick vi upp, la oss i solen som brände riktigt sköönt!
Vid 12 gjorde vi lunch som bestod av korv och bröd xD
MIn mamma kom vid två för att hämta oss, vi packade ihop våra saker och på vägen till bilen stannade vi till vid en slags bänk för att ta en fika i solen.
Både jag och Bella försökte hålla oss vakna i bilen hem, men det var inte så jävla lätt xD
Iallafall, här tog vårat lilla äventyr slut, och det har varit underbart skoj :)
Tack Bella för att du frivilligt följde med mig, bara för att jag fick en idé om att jag skulle ta några kort en tidig morgon ;) <3

Lördag kväll;
Väl hemma blev det att ta en skön dusch, fixa till mig och sedan bar det av hem till Bella igen ^^ Där fick vi grillat, och det var ingen korv som tur var! xD
Senare på kvällen kunde varken jag och Bella hålla oss vakna längre. Vi båda somnade i soffan. Och vid halv 12 vad kvällen slut. Jag och min familj åkte hem och jag somnade direkt när jag la huvudet på kudden ^^

Idag:
Jah jag vaknade klockan 10 faktiskt, inte allt för sent alltså :)
Nu sitter jag här och har en massa plugg att gör under dagen.
Det kommer gå segt, men jag ska klara det!

Men nu ska detta inlägg få sluta med en bild på två sjukt trött tjejer efter en lång natt..
Annan uppdatering kommer senare under dagen eller kvällen.
Ha det så bra sålänge!

 

ps. bilder från fagerön finns på min bilddagbok (25 april 2009)

Kommentarer
Postat av: bella

ja nog är vi ljushuvuden alltid! ;) haha

det här är ett minne för livet :D

älskar dig skogsmulle <33

2009-04-26 @ 11:51:24
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: bella

jaa det måste vi ha!

hahah va bra! :D

<33

2009-04-26 @ 12:09:58
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback