Can you belive it?

Ja ni, jag har knappast tagit igen min trötthet efter lördags natten.
Halv satt i sängen för att läsa kemi, hann läsa några meningar sedan sov jag :O
Även fast klockan bara är nio så tror jag det är dags för mig att krypa ner i sängen.
Jag måste ju orka med skoldagen irmogon utan att somna på varje lektion ^^
Och sen har man ju sovmorgon, så det blir ju bara ännu bättre =)
Men men, hoppas ni har haft en trevlig helg, för det har iallafall jag!
Godnatt med er! :)


ps. förlåt för att jag har varit sjukt osocial idag,
men har pluggat en hel del så har inte kunnat.

Kommentarer
Postat av: bella

haha nej samma här!

somnade vid ett idag kanske.

och orkade inte gå upp ur systers säng förrän klockan blivit fyra!!!!

hahah >.<

<3333

2009-04-26 @ 21:34:06
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback