Creapy things

Okej... för en stund sen somnade jag till i min säng, och när jag vaknade kändes det precis som att jag hade försovit mig en morgon innan skolan.... Letade fort som fan efter mobilen för att titta hur mycket klockan var. Innan jag hittade den kommer jag på att det faktiskt snart är kväll och att jag ska lägga mig om några timmar, inte gå till skolan om några minuter. haha, jag kan vara riktigt förvirrad ibland, ^^ men känslan av att jag kanske hade försovit mig var ruskigt läskig :S så jag fick en skaplig adrenalinkick och mitt hjärtade hoppade ett extra slag, men jag blev pigg som en mört på bara några sekunder ^.- Det är väl något positivt med det hela!

Men har du varit med om en sådan händelse någon gång? Isåfall, berätta :)

Kommentarer
Postat av: fredrik

gaah detta är helt sjukt jobbigt /läskigt när de händer :O vet inte om den är 7 på morgonen eller kvällen och om man ska upp och är sen lr ska äta middag :S

2009-04-24 @ 23:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback