första doppet 4 april 2009

Igår fick jag och Björkhage en riktigt underbart konstig och blond ide ;)
och som ni ser i rubriken så vet ni redan var det var vi gjorde! ^.-
Tack till Therese som är vittne till att vi badade, det är även hon som tagit korten här under =)


Här var vi ett par torra fiskar ^.-


Bella kom i först som alltid ^.-


Men oh jah, jag var allt också i ;D
Inte så farligt kallt faktiskt ^.-
Eller det kanske bara är jag som är konstig (a)

Kul var det, och nu kan vi vänta till sommaren innan nästa dopp kommer ^^
puss på den! :*

Kommentarer
Postat av: fredrik :D

fyyyfan ni är helt sjuka? :O :D

2009-04-05 @ 21:34:09
Postat av: bella

haha, vi är STENHÅRDA! :D

duuu, det var sjuuukt kallt! >.<

<33333älskar dig

2009-04-06 @ 09:46:38
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: lelum

hahah hoppas att det är varmare på onsdag när det är dags för min första surfinglektion för året

2009-04-06 @ 21:32:09
Postat av: lelum

hahah hoppas att det är varmare på onsdag när det är dags för min första surfinglektion för året

2009-04-06 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback