There's a song in my heart...

... you can hear it if you listen.


Fysikprovet idag gick helt okej, jag vet att jag har ett fel som minst.. Men men, jag är nöjd.
Idag var det också någon som tyckte att det var kul att leka med brandlarmet. Ska precis börja teorilektionen och så får man "springa" ut. Inte för att jag led av det direkt, solen skiner så vackert  och man missade lite av lektionen ;) Men det är bara onödiga pengar som skolan får betala.
Och det påminner mig också om söder, då det var brandlarm två dagar i rad. Någon hade tänt eld på två papperskorgar, onödigt som satan, och då var det INTE varmt ute :O Trodde jag skulle frysa ihjäl :S

 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Brandlarmet gick två gånger på vår skola IDAG, och igår gick det en gång! xD

2009-04-23 @ 17:58:36
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback