Ramsjöhult, 7 april 2009

Igår var det en sjukt mysig dag! :D
Tog cykeln till Bella ungefär 10.20.
Vi cyklar till willy:s och handlade lite smått och gott.
Sedan var det bara att cykla ut mot Ramsjöhult! :D
Lergig väg var det, men det hindrade inte oss ;)

När vi kom fram var kl. 11.45.
Vi började gör mat nästan direkt.
Brasen gick igång sjukt fort *tummen upp*
Lika så stormköket, där vi skulle koka makaroner (a)

Efter lyx maten, haha, så började vi grilla godiset (a)
Lite lustiga smaker blev det med olika godissorter,
men det var sjukt gott ändå (a)

Vi började cykla hem vid halv tre tiden.
Tog en "genväg" genom skogen som bara kunde sluta dåligt xD
Väl ute så tog vi en paus på en bänk i ca. 1.5 timme!
Fortsätter cykla, stannar 50 meter bort från Bellas hus och solar på trottoaren,
flyttar oss sedan till ett elskåp 10 meter bort och sitter där tills solen försvinner bakom husen.
Då blev det skapligt kallt må jag säga.
Så vi skilldes åt, och cyklade hem. (vid kl. 19.00)

Min kväll blev riktigt tidig.
Tog en dusch, torkade håret och la mig vid 21.30.

Såhär såg alltså min och Bellas dag ut igår ^.-
Var ute ca. 8 timmar vilket var riktigt skönt!
Tack för en fin dag Bella! :*

(bilder finns på min bdb.)


Kommentarer
Postat av: bella

haha, jag sitter här och skrattar för mig själv >.<

den där så kallade genvägen genom skogen blev ingen genväg >.< hahahah!



tack så jätte mycket för en toppen dag sara :D

massa mys och frisk luft!

jag somnade i soffan när jag kom hem >.< haha :P

<33333333älskar dig

2009-04-08 @ 11:53:11
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback