Days go by.

Var på promenad med Fredrik i det ljuvliga vädret idag. =)
Det blev en promenad på ca tre timmar om inte mer ^.-
Och det blev nästan som ett äventyr ;)

Lite bilder från promenaden här under, enjoy.

 
Här tyckte Fredrik att han var "smart" som nästan ramlade i sjön pga en äcklg pinne ^.-

 
Lite frusen kanske, eller vad säger ni?

 

 
Hur kommer man på ett sådant namn till en väg om jag får fråga? ^^

 
Och detta får vara den sista bilden =)
Då Fredrik gör ett glädjeskutt för att han äntligen ska få slipper mig ;)

Iallafall, denna dagen har varit riktigt varm och rolig =)
Hoppas så klart att det blir lika bra imorgon då jag ska till norrköping med Talvis och Björkhage! :D Massa shopping och mys =) *Tummen upp*
Nu ska jag plugga lite till på körteorin sedan ska jag soooova :)
Kram på er alla kramgoa! :*

Kommentarer
Postat av: fredrik :D

Jag är helt sjukt insane snygg på båda bilderna ja är me xD :P //fredrik

2009-04-02 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback