Man kan inte veta allt

Idag har man int gjort så mycket nytta. Har mest suttit vid datorn och mixat med denna blogg som ibland inte alls vill som jag! Men men.. det funkade fint tillslut, förutom en liten grej som jag får fixa någon annan gång.

Förutom att ha suttit vid datorn idag så har jag också lagat mat, och tvättat lite. Sen har jag också flyttat sängen i mitt rum. Så nu är den på en annan ledd än tidigare. Lite trångt när man kommer in, och lite ovant överhuvudtaget. Men man vänjer sig! Om inte så får jag väl flytta tillbaka sängen, inte så svårt direkt.. Fast egentligen skulle jag vilja möblera om mer i mitt rum, men det är så litet och datorn kan inte flyttas någonstans pga alla sladdar. Fan jag måste köpa en bärbar, MYCKET lättare, och knappt en ena sladd! Men men, det får bli en annan dag...
Föresten, när jag började knuffa på sängen så började en fruktansvärd huvudvärk komma + en jobbig illamående känsla som fortfarande sitter i! vet inte vad det kan bero på.. Eller ah huvudvärken kan vara pga datasittandet med illamåendet? Ingen aning faktiskt.. Jag ska iallafall dra mig till sängen snartoch slå igång en film. Och jag får ju inte glömma bort att sätta klockan imorgon, huh, tidiga morgonar är inte min grej efter ett långt sommarlov!

p s .  j a g  s a k n a r  m i n  P a t r i k ! < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback