Sova eller vakna?

Jahapp, nu är frågan. Jag gick upp klockan halv sju då Patrik ring och väckte mig. Nu är klockan sju och jag vet inte riktigt fall jag ska lägga mig och sova igen eller fall jag ska hålla mig uppe hela dagen? Skulle vara skönt med en promenad egentligen, MEN det är inte så kul att gå själv + att jag tänker inte ringa och väcka någon drömmade människa bara för att fråga om den vill ta en promenad. Så nej, promenad skippar jag, och jag tror faktiskt att jag tar sängen, den ser så varm och gosig ut, så jag ska nog sova någon timme till (a)

ps. detta var ett riktigt onödigt inlägg må jag säga :O


Kommentarer
Postat av: saga

din syster sa att du var jätte duktig på att fota och det tror jag också att du är :)

och jag skulle verkligen bli jätte glad om du skulle kunna vara med i min fototävling :)

om du vill vara med så maila din bild till mej [email protected] och glömm inte att både kopiera bilden och bifoga :)

kram :D

2009-08-04 @ 12:16:42
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback