The first day in school

Jah så farligt var det väl inte, förutom att man fick läxa första dagen i fysik! Inte mitt favortiämne direkt, men men sånt överlever man. Ska iallafall göra den lilla läxan imorgon så att jag slipper den sedan! Hade tänkt göra den idag, men det kom annat ivägen som var lite roligare ^^

Iallafall, dagen bestod av upprop, kolla klasslistan så att den stämde, fick lite papper, en penna och ett USB! :O 4GB var det också :O Det är ju fan skit bra! :D  + att det är kingston! (Har hörde att det märket är bra) Iallafall, vi fick också vårat schema som faktiskt är ganska så soft för min del :) Det finns väl någon jobbig dag eller så. T.ex. fredagar då man slutar 15.10 :O Så sent tycker inte jag att man ska sluta på en fredag! Men men, inte jag som bestämmer! Jag är iallafall ganska så nöjd :)

Meeeen. Vad händer ikväll då? Nej absolut ingenting, är seg efter denna dag så ska nog börja fixa mig för sängen :) Så hoppas alla som började skolan idag inte har haft det allt för besvärligt och jobbigt :) För imorgon blir det värre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback