The sound of silence

Då sitter man i norrköping och väntar på att Patrik ska komma hem från träningen som slutar klockan åtta. Bara för att fördriva tiden så har jag diskat, torkat och ställt in i skåp, dammsugit, plockat undan lite i vardagsrummet och på köksbordet, lagt och hängt in Patriks tvätt som vi hämtade hos hans mormor idag + att jag har bäddat :O Det är ganska så duktigt av mig, eller hur? (a) Nu är frågan vad man ska göra en timme till? Eh jag kommer väl på något, kanske tar en lur i soffan ;) Är ganska så seg faktiskt men samtidigt pigg. Hmm hur kan det gå ihop sig ^^

ps. Vill säga ännu ett tack till Bellas mamma för skjutsen, STOR guld stjärna till dig (a)

Kommentarer
Postat av: bella

hahah, no problemo! :D

vi tog en tur till linköping med :P haha :D

<3

2009-08-13 @ 21:38:15
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback