Långt långt bort

Näe men då har man överlevt ännu en skoldag ^^

Efter skolan så mötte jag min syster, vi skulle köpa tandborte och kalendrar på stan! Och vid JamJam så mötte man Bella också :D Skoj att se henne :)
Hur som helst så hittade vi det vi sökte efter ^.- Och nu är man hemma, har precis ätit mat som blev potatis, köttbullar och sås :) Riktigt gott faktiskt, och nu är jag verkligen mätt!
För övrigt måste jag ännu en gång säga att jag är sugen på att köpa en bärbar dator. Så om någon vet någon bra som inte kostar allt för mycket (inte mer än 10 000) så skulle det vara snällt och du tipsar mig om den. :) Själv är man usel på vad som är bra och inte bra, men man har ju lite vänner från IT som jag hoppas hjälper mig (a)


Men men, imorgon kommer min finaste pojk hem.
Saknar honom riktigt mycket så ska bli skönt att få träffa honom igen! :)



Bild tagen uppe på taket, kan säga att det är en riktigt fin utsikt därifrån på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback