Break the ice

Jah, min efterlängtade sovmorgon idag blev ju aldrig av eftersom att det IND-valen började redan igår! Eller vissa iallafall, exempelvis mitt! (Fotografisk bild, om någon undrar ^^) Men det var inte så farligt, förutom att man fick vänta tre timmar till nästa lektion!
Men den första timmen försvann riktigt fort då jag och Petra gick spåret och fotade en massa :) Det är verkligen kul att fota, och nu när jag kommer lära mig ännu mer om min kamera och massa annat så kommer det bli ännu roligare! :D
Dagen i övrigt har varit helt okej. Matten, fysiken och biologin gick ovanligt bra! Enligt mig iallafall ^.- Och vädret kan man inte klaga på heller ^.- Och det ser ut att bli en fin kväll, så det blir nog en promenad för min del. Sällskapet igår kanske har lust att ta en tur idag också? ;)

Petra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback