See ya later

Igår blev det coffee house med Bella och Linnea igår :) Sedan var det att pumpa min cykel på shell och köpa lite gott gott till filmen vi skulle se innan fotbollen vid djulö. Men dvd:n i vardagsrummet funkade inte så vi kollade på tv i stället :) Fotbollen slutade med fem-fem och kvällen slutade med en liten filmkväll hos mig. Jag, Linnea, Bella och Gurra trängdes i min säng när vi kollade på Barnaskrik och Jäkelskap. Haha jäkelskaps filmerna är för övrigt sjukt jävla BÄST! :D Sen när alla gick hem ringde jag Patrik, pratade en liten stund och sedan somnade jag hur fort som helst! Skööönt :D

Idag bär det iallafall av till norrköping för att hälsa på finaste innan han åker utomlands i en vecka. Jag blir upphämtad vid elva av Bella som också ska till norrköping och erbjöd mig skjus. Hur snällt som helst! :) Just nu ska jag fixa lite, leta kläder och lite annat som jag ska ha med mig :) Så ha det fint alla :)

ps. det ser ut att bli ganska så fint väder idag, tummen upp för det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback