Öppna ögonen och se

Om ni använder ögonen och tittar riktigt noga så ser ni att det har hänt lite förändringar i bloggen! Speciellt i menyn! Det kanske inte är så där super mega snyggt, men jag är nybörjare och jag tycker iallafall att det blev helt okej :)

Men jag har inte suttit framför burken hela dagen. Vid tre blev det att skynda sig till Pingstkyrkan för att träffa Bella ^.- Vi åkte ner på stan och åt lunch. Bella handlade lite och sedan åkte vi hem till mig för att kolla på film. Denna gång blev det Den blå Laguunen. En riktigt fin film faktiskt :) Men nu har Bella åkt hem, så nu sitter jag ensam och små smsar med min pojk som är i Mallorca! Han kommer hem på fredag och då tänkte jag överraska honom med att stå på flygplatsen och vänta på honom (a) Verkar det som en bra idé eller ska jag sitta i trappuppgången? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback