Tjingeling, pling pling

Uppdateringen har verkligen inte varit bra. Men det kommer nog bli lite si och så med den, ibland har jag helt enkelt annat för mig och har inte tiden till att blogga, men någon gång kommer det ;) Som nu, och det kommer troligtvis bli ganska så långt om just DENNA DAG!

Iallafall, sov i norrköping natten till idag. Hade sovmorgon till 09.30 så det fanns perfekta tågtider på morgonen! Men iallafall, jag skulle köpa biljetten i en sån sär automat som finns, jag har lärt mig den nu så det går fort att klicka in allt! Men när jag ska stoppa in kortet och betala så står det "kortet ogiltigt!" Jag fattade ingenting så jag klickade på försök igen. Men det stod samma sak igen, och då kan jag säga att jag fick världens klump i magen! Det var fullt av männsikor som stod i kö till kassan, det var mindre än tio minuter kvar tills tåget skulle komma och jag fick PANIK! Ringa mamma och visste inte vad jag skulle göra, men hon sa att jag skulle testa igen och också torka av den där svarta saken på kortet, och som tur var funkade det! Paniken satt kvar en ett bra tag under denna dag faktiskt :O

Hur som hest, trodde jag skulle sluta tidigt idag, eftersom att vårat individuella val egentligen skulle börja vecka 36, men icke då, här ska man gå lektion till kvart i fyra! Men så farligt var det inte, tiden gick fort och vi fick också sluta en aning tidigare :)
Jag cyklade ner på stan när jag slutade, och där väntade Bella,  vi tog en gammal hedlig lunch/middag på coffee house, men denna gång blev det en skaldjurssallad för mig :)
Efter det började vi cykla bort från stan, och vi satte oss utanför gamla konsum. Blev en massa snack och skratt, och vid halv nio var jag hemma! Men då får man helt plötsligt ett sms av Erica som ville ta en kvällspromenad och hon frågade om jag ville följa med! Och självklart, vem säger nej till en promenad? :D Iallafall, det blev på med skor och en varm tröja och dra med sig stavarna ut på en promenad som varade ca en timme :) Riktigt skönt var det. Men jag känner att jag kommer få träningsvärk imorgon! ^^ Men nu är ni nog trötta på detta inlägg så jag ska ta och sluta. Ska borsta tänderna och sedan krypa ner i min mjuka säng :) Så natti natti allesammans :) Hoppas ni haft en mysig dag :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Hon körde jättenära kanten, och när jag sa till henne började hon skratta och körde ännu närmare av okoncentrationen :O Fick sitta som en hök och spana för att hon inte skulle köra in i något x)

2009-08-25 @ 07:08:53
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: erica talvis

sv: jag tog en liten extra sväng när jag skulle hem :)

2009-08-25 @ 07:48:32
URL: http://minitalvis.blogg.se/
Postat av: erica talvis

sv: Ja, jag är på, så länge jag kan vill säga :)

2009-08-25 @ 16:16:41
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback