Sorry, but the party is over

Usch, jag känner mig inte duktig på att uppdatera, men det kommer bli mer uppdatering nu när vädret kommer bli lite sämre.
Aja, idag kom jag hem från Norrköping med skoskav och en klump i magen, fråga inte varför! + väldigt ont i vänstra axeln efter att ha haft en tung väska på den! Usch usch usch, inte skönt alls!

Men men... Det som var bestämt idag blir inte av så jag har planerat annat. Får se om några av planera denna vecka blir av! Annars åker jag nog till stockholm skärgård i helgen med lite folk. Men men, får se hur det blir helt enkelt...

Just nu ska jag plocka undan lite, bädda om i min säng och sedan kolla om det finns någon bra film att ladda ner som man kan se ikväll med pojken min.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vem är pojken din???

2009-08-10 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback