You know better

Igår följde jag med Cissi och Sonny till Keso. Vi skulle egentligen kolla film men det blev en promenad istället. Ganska så skönt det med :) Men man blev trött av det så jag somnade nästan på Kesos köksbord när vi kom tillbaka. Men men, jag somnade i min egna säng vid tolv, efter att ha pratat i telefonen med Patrik ett bra tag.

Men idag är det en ny dag.. Och det är bara EN vecka kvar till skolan börjar! Men man får ta vara på den tiden som är kvar. Så idag ska jag någon gång gå ner på stan och äta på coffee house med Bella. Efter det har jag ingen aning om vad som händer. Får la se helt enkelt :) Men för och främst ska jag nog ta en dusch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback