Orkar ni verkligen läsa detta!?

Åh, denna helg har varit hel mys! :D Först i fredags så blev det Idol-kväll med flickorna hemma hos Erica! :D Det blev mycket snack, skratt och lyssnande på gamla skivor ^^ Trevligt trevligt! Och vid tolv kom älskling och hämtade mig, så under natten sov jag i en varm famn! <3

På lördagen blev det till att åka till Norrköping och på kvällen skulle vi vara barnvakt åt Simon och Engla! Och jag låste mig ute! Fan fan fan! Patrik var på träning, och jag hade glömt koden, så jag skulle springa ner och öppna portdörren! Och Patriks dörr är en sån som går i baklås! Så hej hej, här står man i trappuppgången med två barn, utan nyckel och kommer inte in i lägenheten xD Så det blev att sysselsätta sig med att åka hiss ;)  I ca en halv timme kanske! haha. Hur smart får man vara >.< Hur som helst kom Patrik hem till slut, så vi åkte till hans mormor och hämtade extranyckeln! Och så småningom så var vi hemma i barnens lilla hem! Engla somnade i bilen påvägen dit, men simon var fortfarande vaken, så det blev att titta på tv, käka lite snacks och så satt vi och ritade lite :) Men klockan blev sent, så vi försökte söva Simon som inte var så svårt... Jag och Patrik somnade också, men jag vaknade vid tolv av att Engla stod i trappan och grät. Så la mig breve henne på övervåningen istället. Och vid ett kom Carro och Tommy hem, så jag och Patrik var väl hemma vid klockan två. Hur som helst var det en lite klantig men mysig kväll! :)

På söndagen nu då. Jah vi gick upp vid tio, åt frukost vid elva och somnade igen klockan ett och jag vaknade klockan tre! Då blev det till att laga mat, och sedan blev det lite plugg för min del. Senare på kvällen spelade vi innebandy. Det gick väl bra xD Så får se fall jag är med flera gånger ^.- I alla fall, så åkte vi hem till mig efter och jag kunde INTE sova! Var på det där riktigt flummiga humöret, då jag själv inte vet vad jag gör, haha! Det var kul, men tillslut så somnade vi! :)

Nu är det måndag och jag är typ ledig idag. Har endast Lucia idag, och det var inget måste att gå på den, så det blev till att ta sovmorgon! MEN, det har ju inte gått så bra. Vaknade vid åtta och kunde inte somna om xD Men men, då kanske jag får mer gjort idag! :D Hur som helst ska jag äta frukost nu! Så detta inlägg blir inte mycket längre ^.- Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback