Bra jobbat!

Jah förut när jag hade som mest tråkigast började jag plocka lite smått i mitt rum.
Och det ena ledde till det andra, så nu är hela mitt rum städat :)
Okej, jag har inte fixat i ordning i två små lådor och två lite större,
men det syns ju inte så det spelar ju ingen roll ;)
 
Mina ögon svider, min frilla är förjävlig och jag har ångest inför morgondagens besök hos skolsköterskan. Det kommer säkert gå bra och så. Men det finns ju vissa... ah..... sak samma. Jag ska iallafall göra mig iordning för sängen nu :) Lika bra att gå och lägga sig lite tidigare nu när man ändå inte har någonting att göra och när man känner sig lite småtrött..
Så godnatt på er, hoppas ni haft en bra dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback