fläskläpp och näsblod!

Jadå.. dagen började bra... men sedan kom idrotten. där var man ju med hela tiden också. eller inte. nej på uppvärminingen körde vi kedjan och då var det en som skulle slänga sig emellan på något sätt och vips står jag där ihopvikt med både blodig näsa och fläskläpp!
Mjo jag fick grabbens häl rätt på mun och näsa, gjorde sjukt ont! Var inte med på resten av idrotten, som ni säkert redan har räknat ut. Satt med papper i näsan och kallt papper på läppen för att svullnaden skulle gå ner.
Är hemma nu, svullnaden har gått ner men den finns ändå kvar, är fortfarande öm i näsan också.. men det går väl över tll imorgon får man väl hoppas.. :)

Öhm, en bra sak, jag och Sara stannade kvar efter skolan (då vi egentligen hade fått håltimme) och gjorde klart engelskan :D Weeii, vi är duktiga ;)

Annars idag blir det att ta det lugnt. Kommer inte gå på träningen.. Finns risk att jag får en smäll på nästan/läppen igen och det vill jag INTE!


/ sara dahlfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback