Natti natti alla trötta.

Dagen har som sagt bestått av läsning! Och boken är utläst :D
Så nu slipper jag oroa mig för den, GLAD!
Nu håller jag på att plugg in säkerhetsreglerna som man måste kunna för att man ska få lov att laborera i skolan. Vi ska ha prov på det tydligen, även underskrift från ens förälder/föräldrar. Så får väl säga till mamma att hon ska skriva under pappret imorgon bitti..
Men nu ska jag fixa lite, typ bädda rent med mina nya lakarn som jag fick i julklapp (a) Sedan ska jag nog gå och lägga mig om ingen håller mig kvar vid datorn ^^ Men detta blir mitt sista väldigt ointressanta inlägg för dagen iallafall. Så natti natti alla.. Hoppas ni har haft en trevlig dag :)


/ sara dahlfors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback