dead!


Fick sällskap av Fredrik under promenaden, snällt snällt :)
Han följde med hem till mig och åt pizza..
Wohoo, säger jag som skulle börja med nyttigheter, och så äter man pizza! Snacka om BRA början!!! Men det var faktiskt mammas idé... Men sak samma. 



Fick bråttom till biografen efter pizzan, för där skulle jag träffa E och B klockan halv åtta och jag var klar 19.35! :S Så snacka om att jag hade överdriven power walk ner till bion xD

Filmen vi tittade på var Twilight (som ni säkert ser på bilden), och den var SJUKT bra :O Pengarna var helt klart värda den filmen, även fast det blev ett avbrott när det var som mest spännande..

Men nej, nu ska jag sova! Har haft en jobbig dag, boxning på idrotten och jag kommer ha träningsvärk imorgon, tre timmars promenad och en förjävla bra film (som var grädden på moset) ..

ps. Jag kan verkligen rekomendera dig att se denna film!!!!

/ sara dahlfors

Kommentarer
Postat av: kortisen

herregud vad jag älskar den där bilden :O <3

2009-01-11 @ 14:49:51
Postat av: kortisen

herregud vad jag älskar den där bilden :O <3

2009-01-11 @ 14:50:00
Postat av: Anonym

Och vi gick inte samma väg 2 gånger! :P lite skillat xD

2009-01-11 @ 20:04:56
Postat av: Pernilla

älskar filmen!! :D

2009-01-12 @ 17:10:55
Postat av: Jossan

Älskar den filmen, den är så bra :D

2009-01-15 @ 22:30:57
URL: http://lilldojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback