Uttråkad, stess och ångest!

Fiifan, jag är sjukt uttråkad! Kan bero på att jag har pluggat samhälle sedan jag kom hem! + att skolan gick ovanligt sakta idag! :O
Är trött också, som kan bero på mitt sötsaksbegär! Det är sjukt irriterande, vet inte vad jag sak göra. Kommer nog ta någon vecka innan jag vänjer mig att leva utan sötsaker.... Men det ska nog gå bra får man väl hoppas..

Men nej, jag måste nog börja plugga igen om jag ska kunna någonting på provet som är på måndag..
Har även läxa i fysik till tisdag och engelska till på torsdag! Usch! Inte skoj alls! Sen ska en bok helvete vara utläst onsdagen veckan efter! Buhuuu.. Snacka om att jag inte kommer hinna göra mycket annat än att plugga!

Och så har man ångest, vet inte om man ska fortsätta karaten eller sluta :\ Fall jag fortsätter kommer jag känna mig pressad till att gradera till sommaren + en helt annan anledning.. Men om jag slutar kommer jag sakna alla människor som tränar där och få skuldkänslor för att jag har slutat... Vill fortsätta pga männsikorna, men vill sluta pga pressen och *****...! Huh, jag vet inte vad jag sak göra!


/ sara dahlfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback