Here comes the update

Godmorgon alla piggelinare ;)
Haha detta är nog det absolut tidigaste jag har gått upp denna sommar! Och klockan är inte ens sju  ^.- Jah hur kan detta komma sig, Jo jag vaknade av det där förbaskade alarmet IGEN! Usch usch usch, det gillar vi inte! Men men, nu är jag uppe, har duschat och bäddat :) Ska packa ihop mina saker så det blir klart det med :) Sen vid elva kanske ska jag försöka hitta till tågstationen! Det kommer bli en skaplig promenad, men det lär jag behöva ^.- Går ju förbi McDonalds, kanske kan köpa en glass och mumsa på (a)
Iallafall, tåget går egentligen klockan halv ett, men om jag går fel är det lika bra att jag går för tidigt än för sent :) Och om jag hittar direkt och det är mycket tid kvar så är det ju inte så jätte långt till stan :) Så man kan ju alltid ta en sväng förbi där (a)

Men men, nu ska jag packa och sedan ska jag nog leta upp någoting att äta, min mage skriker och värker, så hoppas på att det finns någe mumsigt i köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback