It's perfect for you

Som sagt så skulle ju jag banka mina småpengar idag! Det är en hel del så väskan var sjukt tung även fast jag bara hade hälften i min. Sen när man kommer ner på stan så ska dom jävlarna ta och bygga om en massa så man kan inte banka! Grrr, det var inte kul att gå runt med den där tunga väskan på stan kan jag säga.
Men men, dom skulle bara ha stängt där till på onsdag, så jag får dra mig neråt stan någon gång efter det :) På tal om onsdag föresten, då ska jag och Bella till Stockholm och ha det trevligt :D Länge sedan man shoppade faktiskt, så det är på tiden ;)

Men nej, nu ska jag torka tll mig lite, för det regnade en hel del när vi var ute, och sedan ska jag slå igång en film :) Så ha'de fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback