Tralalalaa

Då sitter man framför en stor jävla tvskärm då ^^
Jah jah, jag har sovit riktigt bra inatt, men vaknade av P's hemska alarm signal :O Seriöst man hoppar högt när den börjar ringa! haha Men men, jag vaknade vid tio och fick en super glad syster över mig på msn ^^ Hon har övningskört med körskolan idag och det hade gått jätte bra :) Tummen upp för henne tycker jag :)

Men nej nu ska jag väl bädda, och kanske ta en dusch eller någe. Hmm... jag ska fixa mig iallafall och jag ska tydligen hitta på någonting som jag och P ska göra sen. Lätt att göra det i en stad man knappt "känner"! ^^ Men vädret är ju hur fint som helst,  så man kan ju göra någotning ute iallafall :)


Kommentarer
Postat av: erica talvis

Asso är ni typ tillsammans eller? Haha, måste ju fråga eftersom vi knappt ses eller pratar längre :)

2009-07-15 @ 12:44:46
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback