Try to see the difference

Det verkar inte vara så jätte många som är morgonpigga på sommarlovet ;)
Själv tänkte jag börja med att sätta klockan! Det är faktiskt rikitgt skönt att komma upp tidigt på morgonen, och man får mycket mer gjort om man går upp tidigare´! :) Sen kanske jag kan komma igång med promenaderna som jag skulle ha gått varje dag denna sommar, men dum som jag är har jag inte gjort det! Därför måste jag ta tag i det nu! Promenaden till centrum här i Norrköping tycker jag kan vara en bra början ;) Det är mer än en kilometer dit iallafall ^^ Så det blir en helt lagom lång promenad. Och man får hålla tummarna för att vädret ska hålla sig :O Solen kikar fram lite då och då, men just nu är det moln. Fula moln som är hemlighetsfulla! Dvs, man vet inte fall det kommer bli regn eller inte....

Men nej, detta var ett riktigt tråkigt inlägg, så jag slutar nu >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback