Usch vilket väder

Då var man nyduschad dårå :) Ska nog fixa mig ganska så snart så att man är klar tills Sara och dom kommer och hämtar cyklarna.. Yes, min och syrrans cyklar blev sålda idag x) Hoppas dom duger... ^^

Idag har även en av de två hyllorna satts ihop. Eller inte helt, för dom som hade gjort grunderna har borrat helt fel på ett ställe! Så morfar ska få hjälpa oss att borra lite nytt någon dag framöver så att vi kan gra klart den :)

Men vad händer annars idag dårå, nja inte så mycket, vila upp mig till morgondagen kanske ^.- Måste ju orka gå hela dagen i Stockholm.. Då menar jag verkligen hela dagen, tåget går klockan åtta här ifrån katrineholm, och det går hem igen runt tio på kvällen ^.- Det kommer bli skoj :)
Men jag kan ju inte vila hela denna dagen... Jag borde nog städa mitt rum, det ligger kläder lite här och var xD Så får sätta igång lite bra musik som gör en glad och sedan är det bara att sätta igång att städa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback