Looking at you through the glass

Detta är nog det tidigaste jag har gått upp på hela sommaren tror jag xD Det är riktigt skönt faktiskt, och man får ett leedne på läpparna när man ser den blåa himlen och att solen lyser :) Det är helt enkelt en perfekt dag för att åka till Stockholm. :)

Hmm, jag är nyduschad och sitter och äter frkost och lyssnar på lite musik samtidigt som jag fundrar på vad jag egentligen ska köpa i Stockholm xD Ett deadem är helt klart att jag ska köpa (för mitt gick sönder här om dagen), sedan ska jag leta skor och...... Jag får se vad jag hittar för spännande :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: OCH DU TROR att han kommer ta imot de pengarna??

2009-07-09 @ 11:35:38
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback