I'll come back

Inte så mycket uppdatering igår. Men det hände inte så fruktansvärt mycket.
Inte under dagen iallafall. Senare på kvällen blev det tacos och film, riktigt mys :)
Sen har man inte sovit någonting i natt. Somna först klockan halv sju i mårse :O
Men men, jag överlever, och idag ska jag ner på stan för att banka småpengana som vi inte kunde göra senast. Cissi ska skriva in sig och sen ska vi nog hem igen...

Ikväll blir det lite festande :D Riktigt länge sedan var det så det komemr bli skoj :)
Sen är jag inte hemma förens på måndag. Ska nämligen till pappa idag, och på söndag åker jag och syrran ut till mormor och morfar för på måndag så ska vi åka till Marieberg och shoppa lite :) Så vi hörs på måndag dår ;) Ha en bra helg, för det ommer iallafall jag :D

Kommentarer
Postat av: erica talvis

Jahaja, här festar man utan mig :O VAD FAN ÄR DET FÖR STIL? VA? VA? VA? .. det var lågt ... lägre än glocalnet!

2009-07-10 @ 16:06:38
URL: http://minitalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback