Deep inside, you know it to

Jah då var klockan snart åtta då. Usch va segt det är att gå upp tidigt när sängen är så där mjuk och varm. Men men, lika bra, då får man lite saker gjorda innan tåget till norrköping går. Men har inte bestämmt om jag ska ta ett eller tre tåget? Om jag tar det som går ett, blir det till att shoppa. Men jag har shoppat så mycket ett tag nu :O Så jag evt inte om jag vill slösa mer nu ^^ Iofs man behöver ju inte köpa någonting, bara strosa runt, men det är ju inte alltid så kul ^.- Jah jah, det är mitt beslut när jag ska åka, inte erat, men ni kan ju föreslå det tåg ni tycker jag ska åka (a)

Men men, igår så blev det filmkväll hos Keso :) Vi kollade på en film, Iron Man, och sen snackade vi till klockan ett på natten ungefär. Och jag kan säga att samtalsämnena varierade en aning ^^ Både intressant och fövirrande haha

Men nej, nu ska jag dricka upp mitt vanilj te och sedan hoppa in i duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback