I look forward to it

Jah det har inte hänt så mycket denna dag.
Har mest setat vid datorn och sen har jag lagat mat också!
Men om ett tag ska jag träffa Bella! :D Och sedan Gurra. Vi ska spela minigolf nere vid Djulö :) Haha det var ett bra tag sedan jag spelade sist faktiskt! Några år tror jag faktiskt? Så håll tummarna för att jag vinner ;)

Men men.. jag undrar om det kommer bli kallt senare, eller fall man kan ha shorts? Nja jag vågar nog inte chansa, det får la bli lite längre byxor idag :) Och imorgon blir det promenad med Ericapå morgonen, hoppas jag på iallafall?

Kommentarer
Postat av: erica talvis

Kan vi inte ta en kvällspromenad imorgon istället? Är så sjukt trött. Gått upp 8 varje morgon, och gått omkring i flera timmar både idag och igår.

2009-07-29 @ 19:14:07
URL: http://minitalvis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!



Jag hoppas att du inte missat att jag har börjat om att blogga igen? Du kanske minns min gamla blogg, www.chicflia.blogg.se, du har iallafall varit in där och kommenterat nån gång.



Gick väldigt bra för den bloggen där ett tag, men nu har jag börjat om igen, fast på en ny adress!



www.vivalasofia.blogg.se är den nya adressen, besök gärna! :)



www.vivalasofia.blogg.se - www.vivalasofia.blogg.se



(Ursäktar om du stör dig på såna här mejl!!)



Sabina

killkläder är SNYGGGT :D

2009-07-29 @ 21:26:13
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback