Imorgon börjar det nya livet!

Usch usch usch, detta är inge bra. "Potatis" till frukost? Nej det ska verkligen bli ändring på det! Från och med imorgon så börjar mitt lilla sundare liv. Då ska jag upp tidigt och ta en promenad med Erica! Och om det blir fint väder under dagar tror jag att jag cyklar ut till mormor och morfar så att man kan bygga på brännan lite (a)

Men det är imorgon det, idag däremot. Jah, vet inte riktigt vad som händer. Eller jag har inte bestämmt mig ännu. Min syster och Sonny kommer till norrköping idag och ska shoppa. Jag tänkte göra dom lite sällskap. MEN jag har typ skoskav, och det är inte det skönaste att gå till stan då! Hmm.... Det blir nog att jag väntar på att Patrik kommer hem från jobbet så kan han skjutsa mig lite (a) Men innan det då? Jo jag började läsa en bra bok igår, Skadad av Cathy Glass. Så ska nog fortsätta att läsa den idag :) Men innan blir det en dusch och lite städning! Så jag uppdaterar senare eller imorgon, får la se :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback