Can you see the light?

Nu är man hemma igen! Och vädret är fortfarande toppen! :D
Som sagt så cyklade jag ut till mormor och morfar igår, och det gick skapligt fort :O Cyklade ca 1.5 mil på 20  minuter :O Är man duktig eller? :D Fast tyvärr slutade med att jag nästan tuppade av, men jag överlevde!
Men men, det var mysigt där ute som altid, och jag blev grillmästaren där ute också ;)
Tummen upp på det alltså! (Y)
Aja, snart ska man iväg och bada också, sedan får man se vad som händer underresten av kvällen :) Bilder kommer också, men lite senare, orkar inte lägga in dom nu ^.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cyklade du i 90 km/h?

För det tar en kvart att

åka hem till mig som bor

1.5 mil från stan.

2009-06-26 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback