Heeej heej Helge uh ah ...

Inte så mycket uppdatering igår kanske.
Men det som hände igår var att jag bar upp en säng för traffan.
Jag, syrran och Sonny gick och åt på king's,
och sedan bar jag mig av för att träffa Bella vid sandbäcken!
Dom hade ju skolavslutning,
och vad är en sommar om man inte får se Brolarns Orkester! :D
Det var lite nya saker detta år också! Inte bara tjejerna som dansade, tom killarna tog sig i kragen och gjorde det ;)
Tog en runda inne i det "stora huset" också ;) Allt ser så litet ut ^^

Iallafall idag är det MIN skolavslutning!
Och imorgon är det studenten, wiiihooo va kul det kommer bli! :D
Men nej, jag ska faktiskt leta efter något jag ska ha på mig idag!
Vädret är ju inte direkt det bästa, så får la hitta någe trevligt ^.-


Kommentarer
Postat av: bella

hahah brollans orkester i våra hjärtan! <33 :D:D

2009-06-12 @ 12:53:13
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback