It feels gooood!

Jah vad kan man säga om denna dag dårå?
Inte så mycket, det blev lite mat och fika,
sedan har jag inte gjort så mycket mer!
Har varit rätt så nere faktiskt.. Aja..
Kollade på lite film nu på kvällen, grät ut lite när det var lite sorgligt.
Och vet ni vad? :O Nu är jag helt hysteriskt sprallig :D
Den där gråten var nog behövlig! :)
Och imorgon ringer telefonen klockan 7!
Då ska jag upp och börja min träning som SKA VARA hela sommaren,
vare sig det är regnigt eller fint väder ute! :D

Nu ska jag lägga mig på golvet, göra lite situps och armhävningar, sedan blir det maraton till toaletten för att ta bort smink, borsta tänderna, köra munskölj, och sedan ska jag hoppas ner i sängen och sova en god natt sömn! :D
Så ha en fin natt alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback