It's puffy!

Först och främst måste jag säga att skoldagen idag var rent ut sagt värdelös!
Såhär såg den ut:
prov
30 min rast
spanska
1.5 timmars lunch
matte
40 min rast
samhälle
50 min rast
engelska
och sedan slutade vi :O
Sen när man kommer hem finns ingenting att göra!
Men jag har faktiskt bäddat rent,
och jag har tom städat mina klädlådor, iallafall tre av fem ^.- haha
och eftersom att man har haft tråkigt testade jag också att locka håret xD
Rena fluffet jue ^.-

 
Ska man ha det på studenten kanske?
Kommentera och säg vad ni tycker? :)

Kommentarer
Postat av: bella

massa mega fint! :D det kan du ha tycker jag! <3333

2009-06-10 @ 06:31:38
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: bella

ja men lr hur! skönt att vi då kan prata och förstå varandra så bra :)

haha det kommer säkert fram något mer :P ^^



ihii chai latte <33 ;)

älskar dig :* <3

2009-06-10 @ 18:08:10
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söööööööööööööööööööööööööööööööööt:D

2009-06-10 @ 23:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback