Klappa händerna om du är riktigt glad

Usch detta väder gillar vi inte! :O
Inte när det regnar och har sig, det är fult!
Men man får göra det bästa av sitiationen och sitta inne istället för att springa runt ute ^.-
Hmm. för övrigt har jag varit totalt lost denna skoldag :O
Seriöst, jag hörde inte vad lärarna sa överhuvetaget! Snacka om dålig koncentration, nästan lite skrämmande var det faktiskt :O

Aja, inget speciellt händer under dagen. Ska läsa igenom teorin för att se fall jag ska ha prov på ett kapitel eller fall jag ska köra hemtenta istället?

Imorgon är det vanlig skoldag, efter skolan ska jag fika eller äta med Bella :D
haha coffee house som vanligt ;) (a)


Kommentarer
Postat av: ;)

Det är därför man inte ska ta droger när man har skola dan efter:O

hehe;)

2009-06-02 @ 16:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback