Nights of love

Igår var det midsommar och den firades hos Bella, med Linnea och Edwin :)
Vi grillade lite, satt och snackade, hoppasde stuttsmatte, satt och snackade,
kastade popcorn, snackade, körde "jag har aldrig", och jah.. Vi snackade mest hela tiden, och det var riktigt skönt faktiskt :) Var inte på något fest humör kan man säga, så det blev en lugn och riktigt mysig kväll! :)
Och här kommer lite bilder från kvällen också! :)







Det får sluta med denna bild som jag tycker är riktigt komisk!
Alla har precis likadana skor, förutom att det är tre storlekars skillnad mellan dom xD haha

Iallafall, kvällen var toppen, och jag tycker vi borde göra om det någon gång :) <3

Kommentarer
Postat av: bella

haha det var jätte mys :D mådde ju inte prima så det var precis vad som behövdes. haha förlåt för mitt klagande (A) :D <333

2009-06-21 @ 18:42:48
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback