They call us crazy

Som sagt så har jag varit ute hos mormor och morfar idag med Bella :)
Tyvärr glömde jag lite gosaker hemma som jag skulle tagit med,
Men men, det blev att spela krocket, som är riktigt skoj faktiskt :D
Vi var nere vid stranden, första gången var det 21 grader i vattnet, andra gången var det 25 :O Snacka om skönt säger jag bara :D
Andra gången vi gick ner var vi helt vita i ansiktet! Och vad kunde detta vara dårå :O Jo en fin liten ansiktsmask ^.- Haha, vi var sååå snygga! :D
Vid klockan sex började vi iallafall dra oss hemåt, och jag kan inte säga annat än att det har varit en sjukt mysig och skön dag idag! :D Måste bli flera gånger i sommar :)
Här kommer lite bilder iallafall ;) Enjoy! ;)

 
 
 
 
Titta vi hittade en badring (a)
 
Lite ansiktmålning blev det också ^.- Och denna bild får vara den sista :)
Kul hade vi, och solen stekte som bara den, toppen dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: bella

haha va snygga vi är!!!!!! :D ;D

ja det har verkligen varit en über skön dag! :D jag känner av solen på axlarna >.< haha :D sånt måste vi göra fler gånger i sommar :) <3333 älskar dig

2009-06-23 @ 20:31:20
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: bella

nej visst kunde den inte det!

ehee (a) mycket möjligt hahaha >.< <333

2009-06-23 @ 22:53:10
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback