I went away for a while

Sorry för den otroligt dåliga uppdateringen, men denna helg var jag hos pappa.
Och seglingen som var inställd, blev av iallafall, fast inte riktigt som det var planerat från början men ändå, det var toppen :D Vi åkte ut till Ringsö, solade under dagen, grillde på kvällen och tog också en promenad. Då fick man se några intressanta djur, som t.ex. häst, ett x antal hjortar och en älg! :O Tufft, ;) Speciellt på så nära håll! :)

Vaknade på morgonen, åt frukost, solade en massa och på kvällen bar vi oss hemåt, och klockan tio var vi hemma igen! Pratade lite med mamma, och även lite i telefonen. Somnade, men det det var sjukt varmt i mitt rum så jag gick och la mig i soffan, där jag också vaknade upp nu på morgonen ^.-
Nu är man nyduschad och klar för dagen typ ^.- Ska fixa lite på banken, gå till Bertil och prata om tele objektiv och vid klockan fyra idag tar cissi och jag cyklarna till mormor och morfar.. Där ska vi sova till onsdag, så min uppdatering kommer inte bli bättre. Men men, man får överleva det ;) Det är ju liksom sommar, då ska man inte sitta framför dumburken hela dagarna ^.^ 

Men men, klickar här så får du se lite bilder från seglingen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback