Visste du att...

... det är sjukt svårt att svälja när man tittar uppåt? 
Det visste ni nog inte, om ni nu inte har samma konstiga tankar som mig ;)  
Men varför är det så egentligen? Det borde ju gå lättare egentligen?
Men det gör ju faktiskt nästan ONT ! :O


... huggormarnas gift är samma som skallerormarnas, fast i en mindre mängd?
Det fick faktiskt jag reda på förra sommaren då jag blev huggormsbiten!
Och det var också förklaringen till varför foten blev svart! :O Alltså, mina blodkärl togs sönder av giftet, så man kan säga att jag fick ett stort blåmärke istället, som inte var så skönt!


ps. jag har tråkigt, så detta är bara tidsfördriv innan jag ska till mamma om 1.5 timme för att fota och kanske tom klippas =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag tror du var hög:O

hehe bra visa mig fler sidor;)

2009-06-02 @ 20:02:19
Postat av: bella

då ses vi idag? :) <33

2009-06-03 @ 08:04:29
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback